REGULAMIN

Regulamin sklepu internetowego Wydawnictwa EGAUDI

 

I. Informacje o firmie

 

1.     Sklep internetowy www.sklep.egaudi.pl, zwany dalej Sklepem, prowadzony jest przez firmę:

EGAUDI

Jacek Szram

ul. Zofii Nałkowskiej 9/47
32-300 Olkusz
NIP: 6442317027 
REGON: 369713547

 

2.     Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

3.     Wszelkie informacje na temat Sklepu, zamówień, reklamacji, itp. można uzyskać pod numerem telefonu 514 295 467 (opłata zgodnie z cennikiem operatora) w dni robocze, w godzinach 14:30-20:00 lub pod adresem e-mail sklep@egaudi.pl.

4.     Wszystkie ceny na stronie Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek 23% VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

 

II. Zamówienia i sposób ich realizacji

 

1.     Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.sklep.egaudi.pl .

2.     Po złożeniu zamówienia klient dostaje informację o jego przyjęciu na adres e-mail podany przy rejestracji. W tej wiadomości znajdują się m.in.:

o    liczba i cena zamówionych produktów, wraz z podatkiem

o    koszty dostawy i ewentualnie koszty wybranego sposobu płatności

o    przewidywany termin realizacji zamówienia

3.     Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

o    w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - natychmiast po potwierdzeniu złożonego zamówienia

o    w przypadku zamówień płatnych z góry - w chwili zaksięgowania na koncie sklepu wpłaty za zamówienie

4.     Od momentu złożenia zamówienia, do momentu jego realizacji klient może anulować złożone przez siebie zamówienie przez kontakt  ze sklepem e-mailowo bądź telefonicznie.

5.     Termin otrzymania zamówienia przez klienta to czas realizacji zamowienia powiększony o czas dostawy zamówienia, zależny od wybranej formy przesyłki. 

6.     Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

o    przy odbiorze - za pobraniem,

o    z góry przelewem bankowym na konto Sklepu: ING Bank Śląski: 50 1050 1360 1000 0092 5354 3582;

 

 

III. Zwroty, odstąpienie od umowy

 

1.     Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.

2.     Aby odstąpić od umowy, należy przesłać jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres sklep@egaudi.pl wraz z informacjami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, adres dostawy, itp.) a następnie zwrócić towar zgodnie z informacjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.

3.     W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje zwrot w ciągu 7 dni pełnej kwoty zamówienia, wraz z kosztami przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona, chyba że jest to niemożliwe (w takim przypadku - przelewem na wskazane konto bankowe).

4.     Klient może także w ciągu 14 dni zwrócić część zamówienia (np. niektóre zakupione produkty), w takim przypadku Sklep gwarantuje zwrot ceny tych towarów w momencie ich zamawiania oraz zwrot kosztów przesyłki, proporcjonalnie do wartości całego zamówienia.

5.     Koszty zwrotu towaru (dostarczenia ich do siedziby Sklepu) są ponoszone przez klienta.

6.     Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

 

IV. Reklamacje

 

1.     W razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail sklep@egaudi.pl podając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (np. adres dostawy, numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem.

2.     Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), klient może zdecydować czy Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu, zaakceptuje obniżoną cenę lub wybierze inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

3.     Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.

4.     W przypadku gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sklep zwraca klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy.